sayehbarg

ساخت وبلاگ

امکانات وب

سقف جمع شونده

سقف جمع شونده برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب، گرد و غبار و ... استفاده می شود در نتیجه می توان به این نکته اشاره کرد که سقف جمع شونده در تمام فصول قابل استفاده است. این محصول در سایزها، رنگ ها و مدل های مختلف نیز موجود است. سقف جمع شونده را می توان از راه دور کنترل کرد. یعنی می توان آن را با کمک کنترل از راه دور باز و بسته کرد. سقف جمع شونده با کنترل از راه دور در سه مدل پارچه ای، شیشه ای و پلی کربنات موجود است.

مزایای سقف جمع شونده

این نوع سقف نوعی سازه متحرک است. با استفاده از آن می توانید دمای اتاق را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. برای اجرای صحیح این نوع سقف، محیط باید از اشکال هندسی منظم مانند مربع و مستطیل تشکیل شود. اگر شکل آن نامنظم باشد؛ مثال: اگر ذوزنقه ای یا بیضی باشد، باید در محیط آن تغییراتی ایجاد شود.

به این ترتیب محیط سازماندهی و آماده اجرای سقف جمع شونده خواهد شد. چرا محیط باید منظم باشد؟ زیرا کناره ها باید هم تراز و موازی باشند تا در هنگام نصب سقف مشکلی پیش نیاید. سقف جمع شونده را می توان به صورت ریلی یا ایستاده روی پایه نصب کرد.

این نوع پوشش از عناصری که معمولاً از پروفیل های آلومینیومی ساخته شده اند طراحی و تولید می شود. کار سختی انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که سقف جمع شونده می تواند در برابر عوامل مختلف از جمله برف و طوفان مقاومت کند. پس از آن سختی آن 90 برینل است. ضخامت دیوارها نیز بین 2 تا 55 میلی متر اندازه گیری می شود. این موارد در ساخت سقف متحرک با سنسور باران نیز مشاهده می شود.

همچنین سازه مورد استفاده برای سقف جمع شونده از رنگ های مختلف و خاص تشکیل شده است. دلیل این امر جلوگیری از پوسته پوسته شدن و سیاه شدن پروفیل ها می باشد.

سایبان تونلی چیست؟

سایبان تونلی

با استفاده از سایبان تونلی می توان فضای باز را به راحتی به فضای بسته تبدیل کرد. این ویژگی از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند و با رفع این مشکل می توان دوباره در معرض نور خورشید قرار گرفت.

این نوع سقف در فصول مختلف قابل استفاده بوده و از ورود گرد و غبار و آفتاب شدید جلوگیری می کند. با نصب سایبان تونلی و سایبان جمع شونده می توانید از فضاهای باز و بسته لذت ببرید. این نوع سایبان را می توان تا کرد یا روی پایه آن قرار داد. به طوری که سایبان تونلی در برابر عوامل مختلفی مانند برف و باران مقاوم است.

بهترین متریال برای سایبان تونلی چیست؟

برای استفاده از سایبان تونلی در مرحله اول باید به متریال مستحکم و انعطاف پذیر آن توجه کنید. برای اینکه بتوان این سایبان را به راحتی باز و بسته کرد، از آلومینیوم به عنوان متریال سازنده آن استفاده می شود. یکی از بهترین مواد برای ساخت سایبان پارچه است. با توجه به پیشرفت در این صنعت می توان از پارچه های صنعتی با مقاومت بالا و انعطاف پذیر برای پوشش سقف تونل استفاده کرد.

قیمت سایبان تونلی

در بیشتر موارد استفاده از سایبان های تونلی و سقف های جمع شونده بسیار ارزان تر از پوشاندن فضا با سیمان یا گچ است. البته بسته به مکان مورد استفاده و ابعاد مورد نیاز برای ساخت و ساز، هزینه های متغیر نیز مورد انتظار است. با این حال، میزان هزینه ای که برای آن صرف می شود نسبت به سایر محصولات معقول تر است. استفاده از سایبان های تونلی و انواع سایبان ها از این جهت حائز اهمیت است که می توانیم در طول روز در مواقع نیاز از آن ها استفاده کنیم و هر زمانی که خواستیم آنها را برداریم و در فضای باز باشیم.

در این مقاله از سایه برگ (https://sayehbarg.com) درباره سقف جمع شونده و سایبان تونلی صحبت کردیم امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

sayehbarg...
ما را در سایت sayehbarg دنبال می کنید

برچسب : سقف جمع شونده , سایبان تونلی, نویسنده : سایه برگ sayehbarg بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 15 آبان 1401 ساعت: 16:43